ارتباط با ما

     

    آدرس فروشگاه : کرج ، میانجاده به سمت باغستان سرپل حیدرآباد خیابان فاضلی (20 متر داخل خیابان فاضلی) ساختمان تندیس پاساژ همکف

    تلفن تماس فروشگاه : 026-34524297

    ساعات پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه 10 صبح الی 14 بعد از ظهر و عصرها 17 الی 20

    تمامی سفارشات ثبت شده در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری در اولین روز کاری پس از تعطیلات رسمی پردازش و ارسال می شود ، لذا خواهشمندیم با توجه به تاریخ و ساعت خرید خود تا شروع روز کاری جدید صبر کرده تا تمامی مراحل پردازش و ارسال طبق روال استاندارد و با بهترین شیوه ممکن ارسال شود.

    توجه داشته باشید در صورت خرید موفق شما یک پیامک ثبت سفارش موفقیت آمیز از طرف سایت کالانت برای شما ارسال می شود که حاوی شماره سفارش سایت کالانت بوده و با کد پیگیری تیپاکس یا پست متفاوت می باشد. مرسوله شما پس از پردازش و تحویل به شرکت حمل کننده در اولین روز کاری پس از خرید شما ، بوسیله خود شرکت حامل ثبت سیستمی می گردد و مجددا پیامک حاوی کد رهگیری مرسوله اینبار توسط شرکت برای شما فرستاده می شود که از طریق این کد می توانید بسته خود را پیگیری کنید.(مسلما تمامی این مراحل نیازمند طی شدن مدت زمان خاصی است لذا خواهشا از پیگیری های عجولانه و غیر منطقی خودداری فرمایید). فروشگاه کالانت به شما مشتری گرامی این اطمینان را می دهد که تمامی سفارشات شهرستان ها حداکثر بعد از یک روز کاری و برای تهران و کرج با هماهنگی در همان روز ارسال شود.