قوانین و مقررات

نویسنده:
بازدید: 913 بازدید

قوانین فروشگاه اینترنتی کالانت

زمان ثبت ، پیگیری و بازگشت کالا در کالانت

مشتریان می‌‌‌توانند در ۲۴ ساعت از شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد

سفارشات مشتریان معمولا در بازه ۳ تا ۲۴ ساعت پردازش و ارسال خواهد شد. سفارشات  از طریق تیپاکس و در صورت هماهنگی مشتری از طریق پست ارسال خواهد شد. تمامی ارسالیها از طرف شرکت حمل و نقل بیمه هستند و آن به این معنی است که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده دارای ایرادی باشد، شرکت حامل ، وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه کالانت بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت به دست شما برسد.

مدیریت فروشگاه از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارشات خود، سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی نموده و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم ، مراتب را در همان زمان تحویل به فروشگاه کالانت و‌‌ شرکت حامل اطلاع دهند ، لذا فروشگاه پس از تحویل مامور پست هیچ نوع خرابی و شکستگی را قبول نمی کند.

تمامی مرسوله ها بصورت رایگان قبل از ارسال در فروشگاه تست شده و بصورت حباب پیچ شده تحویل باربری داده می شود.

هزینه ارسال

هزینه ارسال از باربری تا مقصد بر عهده خریدار می باشد.
در صورت انتخاب پست پیشتاز ، هزینه ارسال بعد از محاسبه به اطلاع خریدار می رسد و کالا پس از واریز هزینه حمل توسط خریدار ، تحویل اداره پست داده می شود.
قبل از واریز هزینه حمل از تحویل کالا به پست معذوریم.
در صورت انتخاب تیپاکس ، هزینه حمل بصورت پسکرایه و در مقصد اخذ می گردد.
چنانچه در زمان تحویل کالا در محل مشخص شده توسط مشتری شخصی جهت تحویل حظور نداشته باشد ، مشتری می بایست به شعبه تیپاکس یا پست محل سکونت خود مراجعه کرده و در غیر اینصورت در صورت عودت کالا توسط شرکت حمل به فروشگاه ، کالانت آن را انصراف از خرید تلقی کرده و هزینه های حمل از مبلغ کالا کسر می گردد.

تأمین محصولات

تمامی محصولات فروشگاه کالانت از شرکت‌های معتبر ، نمایندگان اصلی و واردکنندگان سطح اول بازار تهیه می‌شود

بیشتر محصولات فروشگاه شامل گارانتی‌های اصلی هستند و در صورتی که محصولی دارای گارانتی اصلی نباشد، به این معنی است که این برند در ایران گارانتی نمی‌شود و تنها دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا می باشد

 

شرایط استفاده از امتیاز بازگشت کالا :

1 _ وجود مشکل فنی

مشکل فنی و اختلال در عملکرد دستگاه باید در همان روز تحویل به اطلاع فروشگاه رسیده باشد.

ایراد فنی مربوطه نباید ناشی از استفاده نامناسب و عدم رعایت موارد ایمنی و موارد مندرج در راهنمای بکارگیری کالا باشد
در طول مدت استفاده از کالا باید کارتن و تمام متعلقات کالا به خوبی نگهداری و به هنگام بازگشت، سالم عودت داده شوند
در صورتی که کالا و کارتن آن در اثر استفاده مشتری مخدوش شود شامل گارانتی بازگشت کالا نمی شود

فروشگاه کالانت جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی تمامی برگه های گارانتی محصولات دارای ضمانت کتبی را مهر و امضاء می کند تا در موقع نیاز به گارانتی مشکلی در نمایندگی های خدمات پس از فروش پیش نیاید و از آنجا که این امر مستلزم باز کردن بسته و یا کارتن کالا می باشد لذا پرسنل فروشگاه همزمان سلامت فیزیکی دستگاه را هم کنترل می کنند تا اگر شکستکی و یا کسری در کارتن وجود داشت آن را با جنس سالم و کامل جایگزین کنند. در نتیجه تمامی محصولاتی که تحویل باربری می شود کاملا سالم و کامل می باشند و هرگونه شکستگی و آسیب احتمالی از سوی شرکت حامل می باشد

2_ در صورت مغایرت محصول با سایت

وجود مغایرت با سایت باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به فروشگاه اعلام گردد و در غیر این صورت، امکان بازگشت محصول وجود ندارد

تصاویر محصول در سایت صرفا جنبه تزیینی داشته و در صورت مغایرت محتویات جعبه یا ظاهر محصول با تصاویر سایت مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود

در صورتی که مغایرت بدون باز کردن جعبه قابل تشخیص باشد خریدار باید از باز کردن جعبه خودداری کند و در صورتی که مغایرت پس از باز کردن جعبه مشخص شود مشتریان محترم باید جعبه و تمام موارد داخل کارتن را برای بازگشت بخوبی نگهداری نمایند

در صورتی که کالا و کارتن آن در اثر استفاده مشتری مخدوش شود شامل گارانتی بازگشت کالا نمی شود.

 

 

3 _ در صورت انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید مراتب حداکثر ظرف 1 روز به فروشگاه اطلاع داده شود تا هماهنگی ها انجام شود
انصراف از خرید تنها برای کالاهایی که باز نشده باشند و از حالت اولیه و پلمپ و وکیوم خارج نشده باشند امکان پذیر است
در صورت فروش کالا به همراه هدیه باید کالا به همراه هدیه ارسالی و به صورت کامل به فروشگاه بازگردانده شود
هرگونه تغییر در کالای دریافتی فرصت استفاده از این سرویس را از بین می برد

 

4 _ آسیب در اثر حمل

بلافاصله پس از تحویل و بررسی کالا مراتب به مامور پست و فروشگاه اعلام گردد

در صورت مشاهده آسیب مشهود در سفارش باید مشتری از تحویل کالا خودداری نماید

لازم است کارتن و متعلقات به خوبی نگهداری شوند و مشتری از تغییر در آن ها جدا خودداری نماید

در صورتی که کالا و کارتن آن در اثر استفاده مشتری مخدوش شود شامل گارانتی بازگشت کالا نمی شود

برای بازگشت باید کالا در جعبه اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه از قبیل کابل، باتری، دفترچه راهنما، کیف، کارت گرانتی، بند، مته، تیغ اره و … همراه با کالای اصل ارسال گردد.
همچنین اگر همراه کالا هدیه باشد بازگرداندن هدیه نیز الزامی خواهد بود

 

5 _ هزینه بازگشت کالا

اگر ایراد فنی کالا، آسیب فیزیکی و یا مغایرت محصول با اطلاعات سایت توسط کارشناسان کالانت تایید شود، هزینه بازگرداندن کالا بر عهده کالانت خواهد بود
در صورت انصراف از خرید و یا عدم تایید مسئله بازگشت توسط کارشناسان کالانت هزینه بازگرداندن کالا بر عهده مشتری خواهد بود
هزینه پستی بازگشت کالا توسط مشتری پرداخت می شود و بعد از بررسی کالا توسط کارشناسان کالانت در صورتی که هزینه بر عهده کالانت باشد این مبلغ به مشتری بازگردانده می شود
در هنگام بازگشت کالا حتما رسید هزینه پست را در بسته قرار دهید

نکات تکمیلی

قبل از بازگرداندن کالا حتما با کالانت تماس گرفته و هماهنگی های لازم انجام شود.

کالانت مسئولیتی در قبال اطلاعات روی کارت و داخل بروشور محصولات نداشته و مسئولیت اطلاعات مذکور با شرکت تولیدکننده آن محصول است

کالای بازگشتی شما تا حداکثر ۳ روز کاری بعد از دریافت توسط کالانت بررسی می شود و تایید یا رد شرایط بازگشت کالا به اطلاع شما خواهد رسید

شما می توانید پس از تایید کارشناسان کالانت یکی از گزینه های بازگشت وجه کالای خریداری شده یا تعویض آن با کالایی دیگر را انتخاب کنید

در صورت تایید کارشناسان کالانت و انتخاب بازگشت وجه توسط مشتری، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تایید بازگشت وجه انجام می شود

 

روش‌های ارسال کالا

ارسال در شهر کرج از طریق پیک موتوری و یا باربری و تاکسی های اینترنتی انجام می شود که بنا به درخواست مشتری می توان برای این عزیزان هم ارسال از طریق دیگر انجام شود

 

سایر شهرهای کشور

جهت ارسال کالا برای شهرهای غیر از کرج روش‌های متعددی برای رفاه حال مشتریان کالانت مد نظر قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به تیپاکس و شرکت پست اشاره کرد

باربری های بین شهری جهت اقلام حجیم و سنگین و بصورت پسکرایه استفاده می شوند

تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، درب منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.مشتریانی که آدرس‌ آنها در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند.

 

 

 

روش‌های پرداخت

پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی

 

کلیه کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. پرداخت موفق مبلغ و دریافت کد رهگیری به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود. لازم به ذکر است مشتریانی که سفارش خود را از طریق پرداخت اینترنتی نهایی می‌سازند در اولویت ارسال قرار خواهند گرفت

 

پرداخت در محل تحویل (در حال حاضر این امکان فعال نمی‌باشد)

 

به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در فرآیند سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، اما با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، کالانت این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها محدوده شهر کرج باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت نمایند

 

پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل (در حال حاضر این امکان فعال نمی‌باشد) ‌

از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش کالانت دستگاه‏‏‌های کارتخوان به همراه دارند لذا می توانید با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را در محل انجام دهید

 

پرداخت از طریق واریز به کارت یا شماره حساب (جهت هماهنگی با فروشگاه تماس بگیرید)

 

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت